2011-09-03 | 13:33:02

Hejsan hoppsan!

Hajhaj allihopa :)

Förlåt för den dåliga uppdateringen från min sida. Sofia är riktigt duktig däremot :D
Gårdagen spenderades med min syster och Ida. Ida masserade mig och jag typ dog... Kunde inte ha blivit en bättre fredag! På kvällen gick jag hem till Amanda och hade filmmys med henne och Mickis. Kollde på Fool's Gold. Jag var så sjukt trött så jag somna efter halva filmen, hahaha

Igår tog vi hem våra sminkboxar för första gången, yeah! Den är helt fullproppad med olika borstar, ögonskuggspalletter , foundations och massa mer.





peace out// Petronella

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!