2011-10-06 | 15:35:20

Torsdag!

Hejsan!
har haft en sjukt jobbig skoldag idag! Det börja med historia, där var jag tvungen att jobba som en galning för att hinna så mycket som möjligt. Sen hade vi muntlig svenska redovisning, jag var ganska nervös men det gick faktiskt jätte bra! Efter en kort lunch hade jag matte i ca två timmar och sen avslutades dagen men ett naturkunskapsprov! Så nu är jag sjukt trött.. sitter och äter snabbnudlar med kyckligsmak och chilisås, en favorit!

Ska ta och börja plugga lite historia/samhällskunskap, har en uppgift som ska in snart :(
Puss! /Sofia


Saknar sommaren...

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!