2011-10-02 | 22:21:35

Sista dagen på veckan

Har haft en ganska så händelserik dag! Den börja med en tripp till m-berg med mamma. Köpte (fick) bland annat lite stickat, visar er i morron! Efter en god lunch bestående av kycklingspett med jordnötsås blev det lite brottom till stallet för min pärla skulle på massage av en kvinna från Skåne. Det såg ut som att Angie var ganska nöjd med det haha! Annars har det inte hänt så mycket mer idag, åt världens godaste kvällsmat med mamma och pappa.. Det känns lite tomt att vara ensambarn, min bror flyttade igår :( Dock till en fin lägenhet i Sörby vilket inte är så långt härifrån! Men nu mina vänner ska jag sova, gonatt! ♥


/Sofia

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!