2011-08-29 | 22:34:46

häst!

Ber om ursäkt för dålig uppdatering från min sida.. Tur att Petro har varit flitig iaf!

Tävlade igår, det gick både bra och dåligt.. I första klassen (1m) fick vi en rivning, är inte så nöjd med rundan även fast det mesta kändes bra men det var mitt fel att hon rev. I andra klassen (1.10) fick vi oxå en rivning men är sjukt nöjd med den rundan! Allt flöt på och eftersom det bara var min andra 1.10 så är en rivning ganska bra om ni frågar mig :)

Måste även tillägga att jag har världens bästa pappa som tröstade, peppade och höll sig vid min sida hela dagen! Älskar dig ♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!