2011-08-08 | 16:56:20

Ullared!

Fick precis reda på att man ska till Ullared med syrran, moster och mamma imån, Jippi
Jag tänkte bara uppmana alla som aldrig har varit där: ÅK DIT!
Många tror att det bara är en massa whitetrash grejer men absolut inte. Jag har köpt en massa baskläder där som skulle kunna komma från vilken annan affär som helst. Vantar, mössor, jackor, jeans, tröjor, linnen. Dem har ALLT. Om ni inte tror mig så kolla in deras blogg: http://gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Kmr bilder på allt jag köpt imån!
peace out// Petronella

Förra gången familjen var där :D

Pappa är nöjd med inköpen :)

Jag på Pizzerian efteråt


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!