2011-08-24 | 15:38:49

tåg-utflykt-fönstershoppnig-hem

Idag har jag ocn min klass vart på utflykt. Inte kul eftersom det halvdugga och va jättekallt...
Men jag och några av mina nya klasskamrater chillade under ett stort träd :P
Efter lunchen var det dags för klasskamp men när vi skulle börja säger våran lärare att vi fick sluta istället, JIPPI. Så jag och mina kompisar drog in till stan för lite fönstershopping :D

Nu sitter jag hemma och kollar igenom en massa kataloger efter ett par boots, en vinterjacka och massa annat smått ooch gott ;) Skulle behövt allt detta idag för det var verkligen svinkallt ute!

pece out// Petronella

Mys med snö!

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!