2011-08-06 | 16:14:16

Sommaren 2011 del-1

Detta är sista sommaren innan gymnasiet så jag tog tillfället i akt och gjorde allt!
En månad i Kroatien med Ida, Sofia, Alex och Martin. En vecka i Sthlm och en i Örebro. Om jag fick göra om allt skulle jag lätt göra det. Detta har varit den bästa sommaren så här långt, pussar och kramar till er som var med mig hela tiden! peace out// Petronella

Ett regnigt Göteborg första dagen till Kroatien

Ida på Danmarksbåten

Motorvägen i Tyskland

CAMPINGEN!!!!!

Ida taggar i förtältet

Ida och mamma chillar på stranden

Tre glada tjejer på tåget till Nin

Mina bebisar!

Killen till höger i vit skjorta, WOOOH!!!!!
Mitt hjärta bankar för dig Tomislav!

Våran summer/gay crush :D:D:D:D

Söt tjej på stranden, NOT

Familjerna på Krka's Nationalpark (vattenfall)

Snyggaste Sofia på bron

Sista kvällen med Sofia :(

Ida, Alex och Martin

Alex tycker han är cool :P

Alex Farm ab, 8 juli 23:57 pm

Sista kvällen, lite brunare kan man säga ;)

Trött Lemur på Skansen

Akvariet på Skansen

Eric Amarillo på Grönan/Sommarkrysset

I kön till Slänggungorna

Pappsen och jag taggar Lustiga Huset

Big Brother Peter på Grönan

Sofia och Angie på hoppträning

Lycklig tjej

Sofia chillar vid datan, ligger typ på stolen :P

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!