2011-08-25 | 18:08:54

Hurra Hurra Hurra!

Hej på er alla :) Idag vare stadsvandring med tvåorna på min skola, ganska kul faktiskt. Fick lära känna två nya tjejer som inte gick i min klass också, trevligt!
Sprang runt på stan och gjorde en massa olika stationer fram till tolv. Rast till ett och sedan prisutdelning, vi vann inte :( hahaha
Sedan köpte Mikaela och Maria mjukglass och bara för att Mikaela är lite rolig och köper glass fast hon är laktosintolerant fick jag halva hennes ;) lucky me, faktiskt första mjukglassen för sommarn!
Sedan tog jag och Nathalie tåget hem och nu sitter jag här, gör faktiskt ingeting.
Ska till min syrra och fira hennes 23 år dag om typ en timma, Hurra hurra hurra :D Hon kmr älska min present ;)


peace out// Petronella

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!