2011-08-14 | 13:47:27

Gossip Girl, Nagellack och allt däremellan

Idag är det söndag och det betyder CHILLDAG :D Eller rättare sagt, städdag :(
Just nu sitter jag och kollar andra säsongen av GG samtidigt som jag målar mina naglar. Evigheter sen jag kollade senast... Senare ikväll blire girlsnight när Amanda kommit hem från sin sommarstuga. Jag tänkte typ "I am number four", popcorn, glass och en stor flaska hallonsoda, yummie.

Hoppas era sista dagar innan skolan börjar blir lika bra som mina, ta vara på tiden säger jag bara!
peace out// Petronella

Chuck is the hottest guy on earth!!!!!!!

Orange is my colour ;)

Kör på osminkat idag

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!