2011-08-23 | 14:46:09

First day of the rest of my life

Aa som sagt har jag börjat gymnasiet idag. Det var inte så värst farligt men på tåget dit trodde jag allvarligt att jag skulle kräkas, inte kul. Fick en massa peppande sms från mina kompisar, thks :)

Min klass bestod av ca. 32 tjejer, wohoo. Fick veta att en av dem kom från min hemstad så vi blir säkert trainbuddys :) Imorgon börjar vi tio och slutar två. Hela dagen ska vi bara lära känna våran klass och leka, btw jag hatar att leka... menmen sedan rullar det på ungefär likadant och på fredag drar vi igång med riktiga lektioner. Fick också vårat schema och det visar sig att jag börjar 8.15 varje dag men slutar som senast 15.15 vilket va bra.

Kommer uppdatera så mkt jag hinner men eftersom mina eftermiddagar kmr spenderas på ett tåg får ni överse detta litegrann.
peace out// Petronella

Har inte vart utan Amanda sen det året jag bytte skola. Vi har alltid gått tillsammans men inte längre, saknar dig!

Kommentarer;
sofia

va bra att det gick bra somsagt! :)

synd att du inte har iphone för isf skulle du kunna blogga från tåget.. :( <3

2011-08-23 kl. 19:01:54
petro

eller hur :) kan knappt bärga mig tills jag får pappas!

2011-08-23 kl. 21:29:09

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!