2011-08-10 | 21:04:23

Djungelvrål och salta nappar, skumbananer...

Djungelvrål och salta nappar
skumbananer, daim jag snattar
wingummi i stora mängder
blockchoklad i långa längder

Världens bästa låt asså med Nic and the Family. Kollade igenom min Partylista på Spotify och hittade den längst ner, lite nostalgisk blir man allt. Den passade bra med att jag åt ur min godispåse också ;) Hatar alla godisbitar som dem sjunger om men ändå.

En annan sak som jag alltid kommer på mig själv göra när jag äter godis är att kolla på program som typ Biggest loser och sånt. Så himla random att jag blir sugen på sötsaker när dem inte får äta sånt, omvänd psykologi eller nåt...

Aja nog med godissnack. Nu ska jag göra iordning rostade mackor och en stor kopp varm choklad och krypa ner i min säng framför Vänner. 

peace out// Petronella

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!